قفسه بندی فلزی | قفسه بندی انباری | شلف سازان | قفسه بندی فلزی بایگانی

قفسه بندی فلزی بایگانی

 سیستم قفسه بندی فلزی متحرک یا سیستم قفسه بندی فلزی بایگانی یک روش عالی جهت قفسه بندی انبارهایی است که لازم است از تمام فضای کف انبار استفاده شود و قرار است مرتباً به کالاها و یا واحد های ذخیره شده، دسترسی داشته باشید.قفسه بندی فلزی بایگانی می تواند تا 90٪ از فضای کف انبار را پوشش دهند ، اما می توانند به راحتی منتقل شوند تا راهرویی در مجاورت قفسه ای که می خواهید به آن دسترسی داشته باشید باز شود. صنایع قفسه بندی فلزی شلف سازان می تواند از قفسه های متحرک بلند و عمیق برای ذخیره سازی کالاهای سنگین ، تا قفسه های سیار کوچک بایگانی دفتر را جهت مشتریان گرامی پیاده سازی نماید.

 
عنوان دسته بندی: قفسه بندی فلزی انباری
 
ویژگی های ایمنی
 قفسه فلزی بایگانی میتواند دارای ویژگی های مختلف ایمنی باشد تا بتواند وزن اضافی را تحمل کند. تمامی قفسه های ریلی پیاده سازی شده توسط شلف سازان توسط افراد متخصص و باتجربه ای نصب و بررسی می شوند که  وزن و ابعاد قفسه و محصولاتی که قصد دارید آنها را ذخیره کنید را در نظر میگیرند و از با رعایت کلیه اصول ایمنی،  اطمینان حاصل می کنند که تمام ویژگی های ایمنی لازم را در پیاده سازی قفسه ریلی رعایت نمایند. 
 استفاده حداکثری از فضای کف محوطه:
قفسه های فلزی ریلی یک روش عالی برای استفاده از تمام فضای کف محوطه میباشد بالاخص در مواردی نیاز است مرتباً به کالاها دسترسی داشته باشید. از بین بردن نیاز به راهرو بین هر ردیف قفسه به این معنی است که هنگام نصب صحیح قفسه های متحرک ، می توانید تا 90٪ از فضای کف را استفاده نمایید.در اتاقی که چهار متر طول دارد ، ممکن است پنج قفسه ایستا 300 میلی متری داشته باشید که چهار راهرو باریک 620 میلی متری بین آنها قرار دارد، اما اگر از قفسه های فلزی بایگانی استفاده کنید ، همان فضا می تواند ده مجموعه قفسه 300 میلی متری و یک راهرو بزرگ  داشته باشد. فضای ذخیره سازی شما  دو برابر شده است و همچنین با انتخاب  این نوع قفسه فلزی  یک فضای راهرو راحت برای مشاهده و دسترسی  به کالاها خواهید داشت.
 قفسه های فلزی بایگانی  دستی :
قفسه های فلزی بایگانی متحرک دستی دارای  یک دسته چرخشی در انتهای قفسه است و به کاربر اجازه می دهد تا قفسه ها را با چرخش دسته در جهت عقربه های ساعت یا خلاف عقربه های ساعت حرکت دهد. سیستم کشویی چرخدار استفاده شده در این نوع قفسه بندی فلزی باعث میشود که قفسه ها سنگین نباشند و حرکت دادن آنها آسان شود.
 قفسه های فلزی بایگانی الکتریکی:
قفسه های ریلی الکتریکی دارای موتور هستند و به آنها امکان می دهد با فشار دادن یک دکمه حرکت داده شوند. ما می توانیم پیچیدگی این مورد را مطابق با نیازهای شرکت شما برآورده کنیم. اتصال قفسه ها با سیستم بایگانی رایانه ای شما امکان پذیر است ، بنابراین می توان آنها را از راه دور نیز حرکت داد و اجازه دسترسی به پرونده ها را با دقت بالا فراهم آورد. 
 
نصب سیستم امنیتی:
با توجه به اینکه ممکن است اسناد بسیار مهمی در سیستم های قفسه بندی بایگانی قرار داده شود امکان نصب قفل جهت امنیت بیشتر سیستم قفسه بندی امکانپذیر میباشد.
 
لیست قیمت قفسه بندی فلزی بایگانی بهمن ماه 1402:
 
 جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت پیاده سازی قفسه بندی بایگانی و سایر جزئییات با ما تماس حاصل فرمایید
 


سفارش از طریق واتساپ