قفسه بندی فلزی | قفسه بندی انباری | شلف سازان | قفسه بندی پیچ و مهره ای سنگین

قفسه بندی پیچ و مهره ای سنگین

  قفسه بندی فلزی پیچ و مهره ای سنگین نمونه ای دیگر از انواع قفسه بندی پیچ و مهره ای میباشد که جهت بارگزاری و چینش اقلام سنگین مورد استفاده قرار میگیرد.قفسه بندی پیچ و مهره ای سنگین از نبشی و صفحه قفسه، که به وسیله پیچ و مهره به یکدیگر متصل می‌گردند تشکیل شده و به صورت تک ردیف یا دوبل در چندین طبقه قابل اجرا می‌باشد .نوع نبشی با توجه به ارتفاع کل سیستم و تعداد طبقات اصلی قفسه بندی فلزی تعیین می‌گردد. قفسه بندی پیچ و مهره ای سنگین دارای متعلقاتی همچون ورق پشت و بغل، لبه جلو، جاکارتی، مقسم، پلاک راهنما و... می‌باشد که با توجه به درخواست مشتریان گرامی قابل افزودن میباشد.

عنوان دسته بندی: قفسه بندی فلزی انباری
در قفسه بندی فلزی پیچ و مهره ای سنگین جهت دسترسی آسان به طبقات مختلف از پلکان پیچ و مهره ای و راهرو بندی میان قفسه‌ها استفاده شده که تماماً از اجزاء قفسه بندی مشبک تولید و برای پوشش کف راهرو‌ها و پلکان از پانل پله مخصوص استفاده خواهد شد. ضمنا محاسبات تیرریزی راهرو‌ها و تعیین نوع تیر‌ها بر اساس بارگذاری هر قفسه بعلاوه بار راهرو انجام می‌شود و بار راهروبندی نیز بر اساس بار وارده گسترده بر سطح KG/M۲ محاسبه و اصولاً وزن نفر با بار مبنای این محاسبه خواهد بود. این بارگذاری با توجه به نیاز مشتری قابل تغییر می‌باشد. 
 
قیمت قفسه پیچ و مهره ای سنگین:
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت و  ثبت سفارش لطفا با کارکنان بخش فروش صنایع قفسه بندی فلزی شلف سازان تماس حاصل فرمایید .


سفارش از طریق واتساپ