قفسه بندی فلزی | قفسه بندی انباری | شلف سازان | قفسه بندی فلزی پالت راک

قفسه بندی فلزی پالت راک

 سیستم قفسه بندی پالت راک یکی از محبوب ترین انواع قفسه بندی فلزی جهت انبار کردن انواع کالاهای بسته بندی شده و با ابعاد استاندارد از قبیل انواع کارتن ، بشکه ، پالت و... را داراست. قدرت و انعطاف پذیری این نوع سیستم قفسه بندی فلزی آن را به گزینه ای مناسب جهت مشاغل مختلف تبدیل کرده است.شلف سازان متخصص پیاده سازی انواع قفسه بندی فلزی پالت راک نیمه سنگین و سنگین میباشد. صنایع قفسه بندی فلزی شلف سازان سیستم قفسه بندی انباری پالت رکینگ را در ارتفاعات ، عرض ها و اعماق مختلف  و با  در نظر گرفتن وزن و ویژگی های دیگر کالای مورد ذخیره سازی شما و به طور کلی منطبق با نیاز مشتریان گرامی پیاده سازی مینماید. به عنوان بخشی از خدمات ما ، می توانیم به شما مشاوره دهیم یا یک طرح کامل پالت رکینگ  ،متناسب با نیازهای تجاری شما طراحی کنیم.سیستم قفسه بندی پالت راک نوعی سیستم قفسه بندی پیچ و مهره ای بوده که به واسطه اجزای گوناگونی همچون قاب ، بازوی راک ، کفپوش ، محافظ قاب و برخی تجهیزات دیگر پیاده سازی میگردد و به راحتی قابل گسترش در انبار های بزرگ میباشد.

عنوان دسته بندی: قفسه بندی فلزی انباری
سیستم قفسه بندی صنعتی پالت راک در ارتفاع های 2 متر ،3.0 متر ، 4.0 متر ، 5.0 متر و 6.0 متر و عمق 600 میلی متر ، 900 میلی متر و 1100 میلی متر قابل پیاده سازی میباشد. ستون های سیستم های قفسه بندی پالت راک  در اندازه های 1.35 متر و 2.7 متر موجود میباشد که امکان تحمل بار تا 3000 کیلوگرم  را فراهم می آورد. سیستم قفسه بندی فلزی پالت راک  یک ساختار مستقل است که برای سهولت در نگهداری و حمل و نقل کالاهای بسته بندی شده در داخل یک انبار طراحی شده است و در قالب های مختلفی متناسب با عملکردهای مختلف انبارقابل پیاده سازی میباشد. سیستم قفسه بندی قفسه بندی فلزی پالت راک یک راه حل قفسه بندی فلزی سفارشی با استفاده از سیستم پالت بندی مناسب برای کار شما و تأمین نیازهای منحصر به فرد شما و ایجاد پیشرفت های چشمگیر در تجارت تان میباشد. با استفاده از یک سیستم قفسه بندی  پالت راک مناسب می توانید خطر صدمه دیدن کالاهای موجود در انبار را کاهش دهید .این نوع سیستم قفسه بندی انباری ، انعطاف پذیربوده و امکان بهره گیری از حداکثر ظرفیت کف و ارتفاع انبار را فراهم مینماید.
انواع قفسه بندی پالت راک:
سیستم قفسه بندی فلزی پالت راک در انواع مختلفی وجود دارد ، انتخاب سیستم مناسب برای فضای ذخیره سازی ضروری است و به مواردی که ذخیره می کنید و اهداف تجاری شما بستگی دارد. انتخاب یک راه حل سفارشی که مطابق با نیازهای منحصر به فرد شما باشد ، در ایجاد پیشرفت های چشمگیر در کسب و کار شما ضروری میباشد. با استفاده از فضای ارزشمند کف ، ارتفاع و حجم ساختمان می توان  به کمک این سیستم فضای ذخیره سازی  را به حداکثر ظرفیت خود رساند. با انتخاب سیستم قفسه بندی مناسب برای نیازهای خود می توانید خطر صدمه به کالا را کاهش دهید ، انعطاف پذیری را هنگام ذخیره انواع محصولات حفظ کنید ، کنترل کالا را مدیریت کنید و کالا را در صورت لزوم بچرخانید.
 
8 نوع اصلی قفسه بندی پالت راک وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره میکنیم:
- رکینگ راهرو باریک
- رکینگ راهرو بسیار باریک (VNA)
- سیستم قفسه بندی پالت راک خود جریان با امکان هل دادن محصولات به عقب
- پالت راک غلطکی
 
مزایای قفسه بندی فلزی پالت راک:
 
- استفاده حداکثری از فضای کف و ارتفاع انبار
- مقرون به صرفه جهت انبار های بزرگ
- کارشناسان شلف سازان می توانند بهترین چیدمان را برای استفاده بهینه از فضای کف موجود محاسبه کنند
- امکان دسترسی ساده به کالا
- دارای مقاومت بالاو رنگ آمیزی با کیفیت
- دارای اجزای بسیار مقاوم و با کیفیت
- امکان بهینه سازی فضای  انبار با ترکیبی از سیستم های مختلف قفسه بندی پالت راک 
 
بسته به نوع انبار و کالاهای آن ، طیف وسیعی از راه حلهای قفسه بندی پالت راک قابل پیاده سازی میباشد.ما همچنین خدمات تعمیر و نگهداری سیستم های قفسه بندی فلزی پالت راک را نیز به مشتریان گرامی ارائه می دهیم ، بنابراین در صورت آسیب دیدن سیستم قفسه بندی انبار ،شلف سازان سریعا جهت رفع ایراد اقدام خواهد نمود.جهت دریافت لیست قیمت قطعات قفسه فلزی پالت راک با ما در تماس باشید
اجرای قفسه بندی فلزی پالت راک:
جهت بازدید انبار و اجرای قفسه بندی فلزی پالت راک منطبق با طرح کامپیوتری با ما درتماس باشید
قیمت قفسه فلزی پانل راک:
با توجه به نوسانات قیمت قفسه فلزی لطفا جهت استعلام قیمت روز انواع قفسه فلزی تماس حاصل فرمایید .
 
 
 

 



سفارش از طریق واتساپ